Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash


Partnerzy LGD

Gmina Czorsztyn
 

Gmina Krościenko n/D


Gmina Ochotnica Dolna


Miasto i Gmina Szczawnica

Polecane strony

 

 

 

 

 

 

 

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Gorce - Pieniny" z siedzibą w Krościenku nad Dunajcem ul. Rynek 32,  e-mail: biuro@leadergorce-pieniny.pl ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

Asystent kierownika biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Gorce-Pieniny”

 

1.    Wymiar: pełny etat

2.    Miejsce wykonywania pracy: Krościenko nad Dunajcem – siedziba Stowarzyszenia LGD „Gorce – Pieniny”

3.    Wymagane kwalifikacje na stanowisku:

a)    wykształcenie wyższe;

b)    udokumentowane roczne doświadczenie w pozyskaniu i zarządzaniu funduszami unijnymi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013;

c)    pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych;

d)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;

e)    nieposzlakowana opinia;

f)     niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej;

g)    znajomość zasad funkcjonowania organizacji pozarządowych,

h)   znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.

4.    Preferowane dodatkowe umiejętności:

a)    znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację,

i)     znajomość procedur w pozyskiwaniu i zarządzaniu funduszami unijnymi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, ze szczególnym uwzględnieniem działania leader;

b)    umiejętność pracy zespołowej;

c)    zdolność do czynności analitycznych i interpretacji informacji oraz danych;

d)    zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu;

e)    zdolności organizacyjne.

5.    Podstawowy zakres obowiązków pracownika na tym stanowisku

a)    obsługa administracyjna biura;

b)    pomoc przy obsłudze interesantów składających wnioski o dofinansowanie operacji w ramach osi 3 i 4 Leader w ramach PROW 007-2013 i prowadzenie ewidencji dokumentów w tym zakresie,

c)    kompleksowa obsługa potencjalnych beneficjentów (pomoc beneficjentom przy sporządzaniu wniosków działania osi 3, 4 PROW),

d)    aktualizacja strony internetowej,

e)    organizowanie informacji i promocji,

f)     promocję i informację na temat LSR realizowanych projektów,

g)    pomoc przy przygotowaniu i składaniu wniosków o płatność

6.    Wymagane dokumenty:

a)    list motywacyjny,

b)    życiorys (CV),

c)    kserokopia dowodu osobistego,

d)    kserokopie świadectw pracy,

e)    kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

f)     kserokopie dokumentów poświadczające wykształcenie(dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)

g)    kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

h)   kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach szkoleniach,

i)     oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

j)     inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i preferowanych, podanych w ogłoszeniu, a w razie braku takich dokumentów stosowne oświadczenie o ich spełnieniu

k)    oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności,

Z wyłonionym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Po upływie umowy na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń co do wykonywania zadań przez pracownika, może zostać nawiązana umowa o pracę ponownie na czas określony lub na czas nieokreślony.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Stowarzyszenia lub przesłać pocztą na adres ul. Rynek 32, 34-450 Krościenko nad Dunajcem w terminie do 19 sierpnia 2013 roku do godziny 10-tej w kopercie z dopiskiem „DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO ASYSTENT KIEROWNIKA BIURA LGD”

Aplikacje, które wpłyną do Stowarzyszenia po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie LGD „Gorce – Pieniny”, z siedzibą w Krościenku nad Dunajcem ul. Rynek 32, zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.

Jednocześnie informuję, że lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu, oraz informacja o osobach zakwalifikowanych do dalszej procedury będą umieszczona na stronie internetowej LGD „Gorce – Pieniny” www.leadergorce-pieniny.pl (z podaniem imion, nazwisk oraz miejsc ich zamieszkania).

Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wynikach naboru na stanowisko będzie umieszczona na stronie internetowej LGD „Gorce – Pieniny” (http://www.leadergorce-pieniny.pl/) z podaniem imion, nazwisk oraz miejsc ich zamieszkania). 

 Kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym oraz informację z Krajowego Rejestru Karnego.

 

 

 

Zarząd Stowarzyszenia

Lokalna Grupa Działania

„Gorce - Pieniny”

 

 

 

 
Dodaj link do:
www.facebook.com