Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Gorce - Pieniny" z siedzibą w Krościenku nad Dunajcem ul. Rynek 32, e-mail: biuro@leadergorce-pieniny.pl ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Asystent kierownika biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Gorce-Pieniny”
1. Wymiar: pełny etat
2. Miejsce wykonywania pracy: Krościenko nad Dunajcem – siedziba Stowarzyszenia LGD „Gorce – Pieniny”
3. Wymagane kwalifikacje na stanowisku:
a) wykształcenie wyższe;
b) udokumentowane roczne doświadczenie w pozyskaniu i zarządzaniu funduszami unijnymi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013;
c) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych;
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
e) nieposzlakowana opinia;
f) niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej;
g) znajomość zasad funkcjonowania organizacji pozarządowych,
h) znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
4. Preferowane dodatkowe umiejętności:
a) znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację,
i) znajomość procedur w pozyskiwaniu i zarządzaniu funduszami unijnymi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, ze szczególnym uwzględnieniem działania leader;
b) umiejętność pracy zespołowej;
c) zdolność do czynności analitycznych i interpretacji informacji oraz danych;
d) zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu;
e) zdolności organizacyjne.
5. Podstawowy zakres obowiązków pracownika na tym stanowisku
a) obsługa administracyjna biura;
b) pomoc przy obsłudze interesantów składających wnioski o dofinansowanie operacji w ramach osi 3 i 4 Leader w ramach PROW 007-2013 i prowadzenie ewidencji dokumentów w tym zakresie,
c) kompleksowa obsługa potencjalnych beneficjentów (pomoc beneficjentom przy sporządzaniu wniosków działania osi 3, 4 PROW),
d) aktualizacja strony internetowej,
e) organizowanie informacji i promocji,
f) promocję i informację na temat LSR realizowanych projektów,
g) pomoc przy przygotowaniu i składaniu wniosków o płatność
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopia dowodu osobistego,
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f) kserokopie dokumentów poświadczające wykształcenie(dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
g) kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
h) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach szkoleniach,
i) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
j) inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i preferowanych, podanych w ogłoszeniu, a w razie braku takich dokumentów stosowne oświadczenie o ich spełnieniu
k) oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności,
Z wyłonionym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Po upływie umowy na czas określony, jeżeli nie będzie zastrzeżeń co do wykonywania zadań przez pracownika, może zostać nawiązana umowa o pracę ponownie na czas określony lub na czas nieokreślony.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Stowarzyszenia lub przesłać pocztą na adres ul. Rynek 32, 34-450 Krościenko nad Dunajcem w terminie do 19 sierpnia 2013 roku do godziny 10-tej w kopercie z dopiskiem „DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO ASYSTENT KIEROWNIKA BIURA LGD”
Aplikacje, które wpłyną do Stowarzyszenia po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie LGD „Gorce – Pieniny”, z siedzibą w Krościenku nad Dunajcem ul. Rynek 32, zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Jednocześnie informuję, że lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu, oraz informacja o osobach zakwalifikowanych do dalszej procedury będą umieszczona na stronie internetowej LGD „Gorce – Pieniny” www.leadergorce-pieniny.pl (z podaniem imion, nazwisk oraz miejsc ich zamieszkania).
Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wynikach naboru na stanowisko będzie umieszczona na stronie internetowej LGD „Gorce – Pieniny” (http://www.leadergorce-pieniny.pl/) z podaniem imion, nazwisk oraz miejsc ich zamieszkania).
Kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym oraz informację z Krajowego Rejestru Karnego.
Zarząd Stowarzyszenia
Lokalna Grupa Działania
„Gorce - Pieniny”
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:Europa inwestująca w obszary wiejskie” Operacja pn. „Podnoszenie kompetencji LGD i społeczności lokalnych, szkolenie i tworzenie sieci kontaktów oraz wypracowanie mechanizmów współpracy i włączania lokalnych społeczności w celu przygotowania i wdrożenia LSR Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Gorce-Pieniny współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy Leader w ramach poddziałania „Wsparcie przygotowawcze” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 Przewidywane wyniki operacji: Realizacja Planu włączenia społeczności, w szczególności przygotowanie LSR Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Gorce-Pieniny"