Marka regionu - to już półmetek prac nad strategią.
Marka regionu pienińsko – gorczańskiego to gwarancja jakości, wysokiej jakości. I takie właśnie usługi, produkty i inicjatywy chcielibyśmy zapewnić naszym mieszkańcom i turystom. Najwyższa jakość oferowanych na tym terenie produktów ściśle związanych z regionem będzie przepustką do uzyskania prawa do używania znaku marki.
W ciągu prac nad budową marki obszaru pienińsko - gorczańskiego, które rozpoczęliśmy w kwietniu 2019 r., przeprowadziliśmy szereg spotkań, warsztatów, szkoleń i wyjazdów studyjnych dla mieszkańców obszaru działania LGD „Gorce-Pieniny”. Głównym ich celem było poznanie dobrych praktyk w tym zakresie oraz weryfikacja i rozpoznanie potencjału drzemiącego w regionie objętym marką. W budowanie marki zaangażowały się osoby prywatne, ale również rolnicy produkujący i sprzedający płody rolne, rękodzielnicy, właściciele bazy turystycznej i okołoturystycznej działający na tym terenie, a także lokalni przedsiębiorcy i organizacje pozarządowe.