Prezentacja koncepcji marki regionu pienińsko - gorczańskiego
29 listopada 2019r. w Krościenku n/D i Czorsztynie odbyły się kolejne spotkania prezentacje znaku słowno-graficznego DUNAJEC – marki lokalnej, budowanej wspólnie z szerokim gronem lokalnych partnerów przez Stowarzyszenie LGD Gorce - Pieniny. Proces konsultacji związany z tworzeniem marki lokalnej prowadziła we współpracy z LGD Gorce – Pieniny Fundacja Miejsc i Ludzi Aktywnych, a twórcą systemu wizualizacji jest Dom Marki Max von Jastrov. Spotkania, warsztaty, ankieta przeprowadzona wśród mieszkańców Gorców i Pienin, wywiady z przedsiębiorcami - pozwoliły znaleźć najważniejsze atuty regionu oraz wspólny mianownik w marketingu miejsca.
Marka lokalna DUNAJEC wyróżni wyjątkowe, wysokiej jakości produkty związane z regionem Ziemi gorczańsko - pienińskiej. Znak stosowany będzie dla oznaczania produktów związanych z regionem, wytwarzanych i dostępnych na lokalnym rynku.