Realizacja operacji własnej - PROMOCJA MARKI DUNAJEC
OPIS OPERACJI
Temat: Promocja Marki Lokalnej DUNAJEC Przełom się jako integracja branż mających kluczowe znaczenie dla rozwoju
obszaru LGD „Gorce – Pieniny”.
Czas trwania: 1 dzień
Termin realizacji operacji: 14.06.2024r. w godz. 17:30 - 22:30
Lokalizacja: Kamieniarska 30a, 34-440 Kluszkowce – Karczma Koliba
Grupa docelowa odbiorców: mieszkańcy i przedsiębiorcy w tym z branż kluczowych :
- gastronomicznej
- noclegowej
- budowlanej
- kulturowej
- rekreacyjnej
- rozrywkowej
Celem zadania jest wspieranie i wzmocnienie istniejącej współpracy przedsiębiorców lokalnych i organizacji jako dostępności komunikacyjnej oraz promocji produktów i usług marki DUNAJEC.
Projekt dąży do zwiększenia roli mieszkańców gmin w decydowaniu o rozwoju społeczno– gospodarczym obszaru działania LGD „Gorce – Pieniny”. Trwałym efektem będzie zawiązanie formalnego partnerstwa (NGO, biznes, administracja) na rzecz osiągnięcia celów strategii. Niezwykle ważne jest wzmocnienie świadomości na temat roli współpracy pomiędzy poszczególnymi interesariuszami w procesie tworzenia i promocji oferty turystycznej. W Polsce brakuje silnych partnerstw na poziomie lokalnym, które scalałyby potencjał całego obszaru i prezentowały go na rynku, wzbudzając zainteresowanie turystów. Proces ten wymaga współpracy różnych sektorów (publicznego, prywatnego, pozarządowego) oraz zapewnienia warunków organizacyjnych dla stabilnego i świadomie zarządzanego rozwoju marki. W wyniku realizacji projektu zwiększy się rozpoznawalność marki DUNAJEC oraz wzrośnie świadomość mieszkańców, organizacji pozarządowych i innych podmiotów dot. korzyści z uczestnictwa w marce lokalnej i użytkowania znaku promocyjnego. Projekt angażuje mieszkańców obszaru i daje im możliwość aktywnego działania oraz łączy aktywność z działaniami marketingowymi marki DUNAJEC poprzez utworzenie sieci współpracy podmiotów z obszaru pienińsko - gorczańskiego. Jest to jeden z najprężniej działających regionów turystycznych w Małopolsce. Dzięki silnemu zaangażowaniu, współpracy różnych podmiotów na rzecz dobra wspólnego, jesteśmy wstanie wypracować rozwiązania, które będą łączyć branżę turystyczne.